Monday, June 14, 2010

Cesta do Norska 2010

Ahojte všichni,

rozhodl jsem se, že letos napíšu něco málo sem a přidám sem i fotky ted z cesty, snad se budou libit, sice je to focený telefonem, ale lepší než drátem do oka, já z toho byl stejně úplně hotovej. No a ted vylejzám z postele a pode mnou je fjord a v okolí asi tak 800 metrů vysoký kolmý stěny, ze ktejch by se dalo i skákat s padákem, ale to u mě teda fakt nehrozí.


Auto je opravdu jenom trošku narvaný :-)


Asi tak 100 km za Drážďanama se vejfuk odporoučel, takže dalších 1400 km jsem měl velkýho sportáka, co ale moc rychle nejel.

Naše výprava



Národní park Hardangervidda








2 comments:

  1. Cau Mates, tak jsem rad, ze si dojel, i kdyz se sportakem : ) Doufam, ze budete mit dobry pocasi. Z fotek koukam, ze klasicky norsko (tedy snih) : ) Tak se zatim mej. SKOL Baca

    ReplyDelete
  2. Ahoj Matýs,
    já na tebe myslel celou službu pondělí a úterý. Super že jsi na místě a že se nic nestalo. Jako třeba borečkovi, kterej s kumpánem kradli náhrobky na hřitově v Budějcích a tomu chudáčkovi spadl ten kradenej náhrobek na tu jeho haksnu a úplně mu ji přerazil. Tak jsem mu ji spravil, ale moc si to nezaslouží.Jo boží mlýny melou rychle, tak tam buď hodnej. Kájís

    ReplyDelete